Werken bij

Ben jij het talent waar naar wij op zoek zijn?

Vacatures

VACATURES

We zijn op zoek naar nieuwe enthousiaste collega’s

Wat zoeken we?

– leerkracht  midden-/bovenbouw

– Leerkracht middenbouw
(tijdelijk i.v.m. zwangerschapsverlof)

Wie zijn wij?

– De Eben-Haëzerschool in Opheusden is een 18 klassige basisschool met 464 leerlingen.

– De Eben-Haëzerschool in Opheusden valt samen met de Rehobothschool in Opheusden en de Sébaschool in Ochten/Kesteren onder het bestuur van de VCOG in de gemeente Neder-Betuwe.

– Als school zijn we aangesloten bij het samenwerkingsverband ‘Berséba’ Regio Midden.

Van de nieuwe collega verwachten wij dat hij/zij:

– van harte christelijk onderwijs op gereformeerde grondslag geeft;

– een positieve bijdrage levert aan de goede sfeer van de school;

– op een constructieve wijze meedenkt in de schoolontwikkeling;

–  zich mede inzet in de ontwikkeling naar een professionele cultuur;

– bij voorkeur kerkelijk verbonden is aan de (Oud) Gereformeerde Gemeenten (in Nederland) of Hersteld Hervormde Kerk.

Ben je geïnteresseerd in deze vacature?

Inlichtingen worden graag verstrekt door de directeur, de heer O.J. Dekker, tel. 0488-441457 (school) of 06-20988316.

Een bezoek aan de school is altijd mogelijk. Bel gerust om een afspraak te maken.

Sollicitatiebrieven kunt u uiterlijk D.V. zaterdag 20 april sturen aan de directeur de heer O.J. Dekker, Lindelaan 15, 4043 MA Opheusden. Mailen kan naar directie@eh-opheusden.nl