Mededelingen

Website Eben-Haëzerschool

Welkom op de website van de Eben-Haëzerschool te Opheusden. Voor vragen of opmerkingen aangaande de website kunt u contact opnemen via ict@eh-opheusden.nl.

EH-nieuws

Het EH-Nieuws staat weer voor u klaar!

Schoolgids

De Schoolgids is online in te zien. In de Schoolgids vindt u alle relevante informatie over onze school. De groepslijsten en adressenlijst van de medewerkers kunt u vinden op het afgeschermde gedeelte van de website. U dient hiervoor in te loggen met het wachtwoord dat u door de school is verstrekt.

29mrt2024

Goede Vrijdag

01apr2024

Pasen

02apr2024

Lesvrije dag

04apr2024

contactavond

04apr2024

Contactavond

29apr2024
08mei2024

Meivakantie

Christelijke basisschool op gereformeerde grondslag

Eben-Haëzer

De Eben-Haëzerschool te Opheusden gaat uit van de Vereniging tot het verstrekken van Christelijk Basisonderwijs op gereformeerde grondslag te Neder-Betuwe (VCOG). De vereniging is opgericht in 1910. Onder deze vereniging resorteren naast onze school, de Rehobothschool te Opheusden en de Sébaschool te Ochten. De Eben-Haëzerschool is de oudste van de drie scholen. Momenteel bezoeken rond de 440 leerlingen dagelijks de school. Naast het reguliere basisonderwijs heeft de school ook een Voorschool  voor de peuters en een hulpklas voor leerlingen met extra ondersteuningsbehoeften voor leren en/of gedrag. Hiermee biedt de school passend onderwijs.